GilmoreGirls.org Forum
January 24, 2022, 06:08:59 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: TV  Remember that feeling you got when watching Gilmore episodes for the first time?  Relive it!  With us!  Join the viewing party, A Gilmore RevisitingTV
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Poll
Question: What is your age group?
10 and younger - 7 (1.9%)
11 - 14 (3.7%)
12 - 30 (8%)
13 - 79 (21%)
14 - 77 (20.4%)
15 - 50 (13.3%)
16 - 53 (14.1%)
17 - 41 (10.9%)
18 - 26 (6.9%)
Total Voters: 371

Pages: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 2477
  Print  
Author Topic: For the Younger Fans- The Kiddies; The Kids; The Future.  (Read 4716889 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Seni
Town Selectman
**

Community Points: 594
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2880


Literati forever


View Profile
« Reply #14565 on: November 23, 2007, 07:50:08 am »

I like music awards. Funny stuff.
I wanna watch the Oscars sometime, but it's always at like..3 in the morning. On a school night, most times Grin
oh my gosh yeah it's at like 3 in the morning on a school night for me too!! lol yay for Ines my time-zone buddy! lol

u-huh  Grin

And taping it just isn't the same...
Logged



Grey's Anatomy - McLove
-Me and Amber never stop eating - Betty when you call me, you can call me Al-
-The Lit Who Couldn't Decide-
gilmorefriend
Official Gilmore Girl
*****

Community Points: 1354
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 14326



View Profile
« Reply #14566 on: November 23, 2007, 10:27:45 am »

My throat hurts. I'm getting a cold or something.
Rory- WELCOME BACK!!! Happy late birthday! Yeah, I went to my cousins grandma's house. My grandparents, cousins, aunt, uncle, my, me, (NOT my dad), and my cousin's grandma was there.
Imy- Thanks! Yeah, he does look like Gordo...
How was everyone's thanksgiving?

Do you like turkey or ham better?
If there was one kind of pizza that would be the only food you could eat for 17 years, what kind of pizza would you want? (You'd get more of it after you finish your pizza)
Would you rather have 4 toes, or 4 fingers on your left hand/foot?
What's your favorite song that start with a letter other than H,E, O, or A
If you could meet a holliday person (Santa Clause, Eater bunny,ect.) and they were all real, ho uld you want to meet?
What's your favorite holliday?
What's your favorte day of the year?
Okay, so you and your best friend are at the zoo. You are eating a banana. A gorilla sticks his hand out, and steals your banana. Your best friend yells at the gorilla. The gorilla knocks her out. What do you do?
Logged

THIS ACCOUNT IS SO OLD BUT I DON'T HAVE THE HEART TO DELETE IT PRETEND I DON'T EXIST
rory1984
Inn Manager
***

Community Points: 333
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5653



View Profile
« Reply #14567 on: November 23, 2007, 05:10:43 pm »

Okay I'll answer your questions!

Do you like turkey or ham better?
HAM!!!

If there was one kind of pizza that would be the only food you could eat for 17 years, what kind of pizza would you want? (You'd get more of it after you finish your pizza)
Tomato, Onion, and Mushroom

Would you rather have 4 toes, or 4 fingers on your left hand/foot?
4 toes I think, just so it isnt my big toe because it helps you balance
 
What's your favorite song that start with a letter other than H,E, O, or A
Unwritten

If you could meet a holliday person (Santa Clause, Eater bunny,ect.) and they were all real, ho uld you want to meet?
The Tooth Fairy!

What's your favorite holliday?
Well, it was always Halloween, but I felt too old this year...
 
What's your favorte day of the year?
My birthday!

Okay, so you and your best friend are at the zoo. You are eating a banana. A gorilla sticks his hand out, and steals your banana. Your best friend yells at the gorilla. The gorilla knocks her out. What do you do?
I would totally freak out and then get some help, I think, but I guess I wont know until it happens...

Today I decorated for Christmas!!! It was so much fun. Pretty soon I am going to decorate the tree for my room. Did anybody else do anything exciting today?
Logged


3rd Annual ORG Awards!
ILY Livie,Amber,Mel,Spence,Zija,Grace,Ines,Gena,Mary!
You can call me Rory!
ilovegilmore101
Town Resident
*

Community Points: 35
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 284



View Profile WWW
« Reply #14568 on: November 23, 2007, 05:15:39 pm »

i got up at midnight to got shopping with my mom..........and we were out until about noon so i am really tired

did you do anything fun or interesting?
Logged

Will you be my Edward Cullen??


^ made by mel. Pleased]

Dream Team For President!!

~October 5, 2000-May 15, 2007~
~March 10, 1997- May 19, 2003~
rory1984
Inn Manager
***

Community Points: 333
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5653



View Profile
« Reply #14569 on: November 23, 2007, 05:18:19 pm »

Not really, I watched a lot of Christmas movies. I always wanted to go shopping on Black Friday, but my mom said its too crazy. I am really tierd too, so im going to go to bed early.
Logged


3rd Annual ORG Awards!
ILY Livie,Amber,Mel,Spence,Zija,Grace,Ines,Gena,Mary!
You can call me Rory!
ilovegilmore101
Town Resident
*

Community Points: 35
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 284



View Profile WWW
« Reply #14570 on: November 23, 2007, 05:21:58 pm »

I love just staying home and watching christmas movies especially when it snows!

I cant believe I'm still awake! I'm watching the musical episode of buffy the vampire slayer..it's quite entertaing..lol... and I know all the words to the songs so I'm singing along..I know i'm a dork..lol
« Last Edit: November 23, 2007, 05:23:00 pm by ilovegilmore101 » Logged

Will you be my Edward Cullen??


^ made by mel. Pleased]

Dream Team For President!!

~October 5, 2000-May 15, 2007~
~March 10, 1997- May 19, 2003~
gilmorefriend
Official Gilmore Girl
*****

Community Points: 1354
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 14326



View Profile
« Reply #14571 on: November 23, 2007, 05:42:48 pm »

I haven't done much today.
I have to start my homework soon.
How is everyone?
Logged

THIS ACCOUNT IS SO OLD BUT I DON'T HAVE THE HEART TO DELETE IT PRETEND I DON'T EXIST
rory1984
Inn Manager
***

Community Points: 333
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5653



View Profile
« Reply #14572 on: November 23, 2007, 06:02:29 pm »

I have so much homework! I have 3 days worth since I missed 2 days... I really am not looking forward to it. lol. I have to write thank you notes for my birthday too. Generally I do it as soon as I get the gift so it gets done, but I didnt.
Logged


3rd Annual ORG Awards!
ILY Livie,Amber,Mel,Spence,Zija,Grace,Ines,Gena,Mary!
You can call me Rory!
Seni
Town Selectman
**

Community Points: 594
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2880


Literati forever


View Profile
« Reply #14573 on: November 24, 2007, 01:40:36 am »

Do you like turkey or ham better?
I guess ham.

If there was one kind of pizza that would be the only food you could eat for 17 years, what kind of pizza would you want? (You'd get more of it after you finish your pizza)
Pepperoni, aah haven't had that in a long time, and a lot of cheese yeaah. lol.

Would you rather have 4 toes, or 4 fingers on your left hand/foot?
4 toes.
 
What's your favorite song that start with a letter other than H,E, O, or A
loool...I dunno.

If you could meet a holliday person (Santa Clause, Eater bunny,ect.) and they were all real, ho uld you want to meet?
um...Santa? lol

What's your favorite holliday?
Any holiday, cause there's no school haha...but yeah. Christmas I guess.
 
What's your favorte day of the year?
The last day of school  Grin and um...yeah I dunno. My birthday? maybe?

Okay, so you and your best friend are at the zoo. You are eating a banana. A gorilla sticks his hand out, and steals your banana. Your best friend yells at the gorilla. The gorilla knocks her out. What do you do?
Call for help I guess.
Logged



Grey's Anatomy - McLove
-Me and Amber never stop eating - Betty when you call me, you can call me Al-
-The Lit Who Couldn't Decide-
GilmoreFan623
Stars Hollow High Student
*

Community Points: 23
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 479



View Profile
« Reply #14574 on: November 24, 2007, 11:36:42 am »

Hey everyone!!!!!!!! How is everyone doing??? Did everybody have a good Thanksgiving? I did!!! I ate too much though!! lol

Yesterday i spent the night at my friends house. We also went to the movies. We saw August Rush. Has anyone seen it??? OMG!! It is soooooooooooooooooooooo good!!

amber- I would answer your questions now but my mom is telling me to get off the computer! lol. I will try to answer them later!
Logged



I <33 Gilmore Girls!!


Hi, im Allie!
Lauren is my idol
Inn Concierge
***

Community Points: 277
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 4164


.:.Lauren is such an inspiration to me!.:.


View Profile
« Reply #14575 on: November 24, 2007, 12:55:31 pm »


He's never home for anything anymore! Not even thanksgiving, or my birthday!

i know what u mean except for me its my mo lol shes been postponing her visit to see us for a whole year now and i doubt shes coming in december like she said she is again.

im good Cheesy but i kinda wanna go home because ive been here since thursday...but im going home tomrrow morning. its kind fun here but it gets old ya know?
whats everyone else up to?
Logged

Java Junkie Pleased
"I just like to see you happy"
My names Gena. Like Jenna =]
ILY mel, olivia, amber, dybbi, maggie, myra, britney, grace, rory, spence
rory1984
Inn Manager
***

Community Points: 333
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5653



View Profile
« Reply #14576 on: November 24, 2007, 12:58:23 pm »

I have to do my homework today...Argh.

Where did you go? Sorry, i havent been here in a while.
Logged


3rd Annual ORG Awards!
ILY Livie,Amber,Mel,Spence,Zija,Grace,Ines,Gena,Mary!
You can call me Rory!
gilmorefriend
Official Gilmore Girl
*****

Community Points: 1354
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 14326



View Profile
« Reply #14577 on: November 24, 2007, 01:17:02 pm »

Omg, I HATE my Mom's computer!!! It's a foot above my head!
Allie- Okay. Nope, I've never seen it. What's it about?
Gena- I really hope she comes! And, I hope you have more fun at home!
Rory- I might havr to finish my report. I have no clue when it's due.

I read for like 5 hours last night!

Do you like turkey or ham better?
Turkey
If there was one kind of pizza that would be the only food you could eat for 17 years, what kind of pizza would you want? (You'd get more of it after you finish your pizza)
Pepperoni, extra cheese, NO sauce.
Would you rather have 4 toes, or 4 fingers on your left hand/foot?
4 toes
What's your favorite song that start with a letter other than H,E, O, or A
Chasing Cars? Unwritten? Bad Day? I have no clue.
If you could meet a holliday person (Santa Clause, Eater bunny,ect.) and they were all real, ho uld you want to meet?
Santa!
What's your favorite holliday?
Christmas!
What's your favorte day of the year?
Christmas!
Okay, so you and your best friend are at the zoo. You are eating a banana. A gorilla sticks his hand out, and steals your banana. Your best friend yells at the gorilla. The gorilla knocks her out. What do you do?
Scream at the gorilla, and help my friend.
Logged

THIS ACCOUNT IS SO OLD BUT I DON'T HAVE THE HEART TO DELETE IT PRETEND I DON'T EXIST
rory1984
Inn Manager
***

Community Points: 333
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 5653



View Profile
« Reply #14578 on: November 24, 2007, 01:26:21 pm »

Amber- Did something happen to your computer? Why is your moms computer so high.

SO I just started my homework and It is going to take me forever. Chemistry's going to take the longest though. OMG i cant wait until its all done....
Logged


3rd Annual ORG Awards!
ILY Livie,Amber,Mel,Spence,Zija,Grace,Ines,Gena,Mary!
You can call me Rory!
gilmorefriend
Official Gilmore Girl
*****

Community Points: 1354
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 14326



View Profile
« Reply #14579 on: November 24, 2007, 01:43:32 pm »

My mom was on my computer. I'm back on mine now though!
my mom's is so high because... umm... maybe it's the only way for the keyboard and everything to fit?
I got up at 12:45!
I hope you finish it soon!
Logged

THIS ACCOUNT IS SO OLD BUT I DON'T HAVE THE HEART TO DELETE IT PRETEND I DON'T EXIST
Pages: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 2477
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.235 seconds with 22 queries.