GilmoreGirls.org Forum
December 03, 2021, 06:10:10 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Snap  Heidi's Soapbox, now with a new poll! Vote, vote, vote!  Good times.  Best times!  Chomp
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 195
  Print  
Author Topic: What other TV shows do GG fans watch?  (Read 848099 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
clumsy_cardhouse
Gilmore Maid
*

Community Points: 25
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 774


View Profile
« Reply #1755 on: March 13, 2007, 03:49:33 pm »

Is that a good show? I haven't seen it yet. lol

Top Model? Yeah, it's pretty good. They're on the 8th "cycle" (season). Bunch of tall, skinny pretty chicks trying to become the next "Top Model." Quite entertaining.  Smiley
Logged

Dave- "What we need is a name."
Brian- "I made my suggestion."
Zach- "Yeah, and we vetoed the Harry Potters. Next."
Gilmore_Luver_08
Diner Owner
**

Community Points: 158
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2313


Name is Emily i LOVE gg!


View Profile WWW
« Reply #1756 on: March 13, 2007, 03:50:33 pm »

lol Cool!  Grin
Logged

Brenda- "It's Not A Sundae... It's A Banana Split."
Imy- "Do You Need A Crazy Corner?"
Duz, Pri, Sharon, Spencer- "Did You Ever Know That Your My Hero....... Lol! Love Ya Guys!"

One Tree Hill is the bomb.
kamibeaR
Diner Chef
**

Community Points: 452
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1998


Elphaba, Elphie, Fabala, Fae


View Profile
« Reply #1757 on: March 13, 2007, 04:21:54 pm »

What do you think of Anastacia from Dallas?

Yeah Tyra and the way she trys to over react.. UGH. Like remember last cycle when she was trying to act all "high maintence supermodel" or whatever, and she came outside screaming and acting all stupid? That was so annoying!! And when she pretended to faint, and then told the girls that they were going to do acting. The faint was so obviously fake, lol.

The chick from Dallas.. that's the Russian one right? She kinda bugs lol. As does Renee. The one girl, Jael? She's cute! But I heard they ruin her hair with the makeovers.. figures.
Logged

*Kami*

"You know black, is this years pink!"


Sig by Laura.

Hearts Wicked and Twilight
Honourary Aussie
SPREE
Java Junkie
Narco/Headliner
clumsy_cardhouse
Gilmore Maid
*

Community Points: 25
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 774


View Profile
« Reply #1758 on: March 13, 2007, 04:25:39 pm »

Yeah, Anastacia is the Russian girl. She's ok, but it seems like she has no idea what she's doing. I'm looking forward to the makeover episode. I bet at least one girl is going to freak out about having her hair cut.
Logged

Dave- "What we need is a name."
Brian- "I made my suggestion."
Zach- "Yeah, and we vetoed the Harry Potters. Next."
LoganNRory4ever
Chilton Graduate
*

Community Points: 47
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 695


My best friend and I on my 21st birthday!


View Profile
« Reply #1759 on: March 13, 2007, 04:41:33 pm »

Let me just start by saying that no show even compares to GG... but, I also <3 OTH, 24, Veronica Mars, anything Law and Order... and of course, DIRT. <3
Logged

:::Ashley Rohlfing:::
www.myspace.com/great8mandatesavegg
Richard: I need you to focus!
Lorelai: I'm a camera!!

"In Omnia Paratus!!!"

clumsy_cardhouse
Gilmore Maid
*

Community Points: 25
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 774


View Profile
« Reply #1760 on: March 13, 2007, 04:44:27 pm »

Let me just start by saying that no show even compares to GG... but, I also <3 OTH, 24, Veronica Mars, anything Law and Order... and of course, DIRT. <3

I agree. How is Dirt? I'm curious how it is.
Logged

Dave- "What we need is a name."
Brian- "I made my suggestion."
Zach- "Yeah, and we vetoed the Harry Potters. Next."
JusTcaLLmeRedhEad
Diner Owner
**

Community Points: 15
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2126


KeeP iT cOminG. (:


View Profile
« Reply #1761 on: March 13, 2007, 04:51:55 pm »

Yeah, Anastacia is the Russian girl. She's ok, but it seems like she has no idea what she's doing. I'm looking forward to the makeover episode. I bet at least one girl is going to freak out about having her hair cut.

i thought the russian's name was natasha. not anastacia. either way she kind of annoys me.. i'm really not a huge fan of anyone this season.

i watched the premier of The Ritches last night on FX. did anyone else happen to catch it? i thought it was interesting.
Logged

roRy:: yOu LooK nIce kiRk. KirK:: thAnKs..thIs iS the sUit theY buRRieD my Dad in.

kIrk:: i'm sO daMn LonELy tHat noT evEn aNimaL pLanEt doEs it fOr mE anYmoRe.


kiRK faN fOr LiFe [:
clumsy_cardhouse
Gilmore Maid
*

Community Points: 25
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 774


View Profile
« Reply #1762 on: March 13, 2007, 04:54:20 pm »

You're right. It is Natasha...oops!  Smiley
Logged

Dave- "What we need is a name."
Brian- "I made my suggestion."
Zach- "Yeah, and we vetoed the Harry Potters. Next."
Lets Shall
Diner Waitress
**

Community Points: 39
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1517



View Profile
« Reply #1763 on: March 14, 2007, 06:53:53 am »

i watched the premier of The Ritches last night on FX. did anyone else happen to catch it? i thought it was interesting.

I watched The Riches.. did you notice that Gregg Henry (Mitchum Huntzberger) was in it?  I thought it was interesting too.. a little bit out there, but interesting.  I can't imagine how far it could possibly go though.. the storyline seems like it would get boring after awhile.
Logged
laurla205
Gilmore Maid
*

Community Points: 384
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 923


View Profile
« Reply #1764 on: March 14, 2007, 09:35:24 am »

How is Dirt? I'm curious how it is.

Dirt is pretty good, I’ve watched the whole season so far.  They’re talking about the possibility of it getting canceled though.  It’s VERY VERY scandalous and I would not recommend for viewers under 16 (oh yes, 16 not even 14 Wink), but I really like it. 
Logged
Seni
Town Selectman
**

Community Points: 594
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2880


Literati forever


View Profile
« Reply #1765 on: March 14, 2007, 09:45:37 am »

I like watching...well...CSI (especially Las Vegas), Bones, Ghost whisperer...can't remember any more at the moment...
Logged



Grey's Anatomy - McLove
-Me and Amber never stop eating - Betty when you call me, you can call me Al-
-The Lit Who Couldn't Decide-
LoganNRory4ever
Chilton Graduate
*

Community Points: 47
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 695


My best friend and I on my 21st birthday!


View Profile
« Reply #1766 on: March 14, 2007, 04:34:37 pm »

Let me just start by saying that no show even compares to GG... but, I also <3 OTH, 24, Veronica Mars, anything Law and Order... and of course, DIRT. <3

I agree. How is Dirt? I'm curious how it is.

Dirt is fabulous. Its kinda raunchy... so make sure that there aren't any youngins around while you watch it... but i would def. recommend watching it. Make sure that you start at the beginning though. It's available on itunes..... or im sure you can dl it anywhere.
Logged

:::Ashley Rohlfing:::
www.myspace.com/great8mandatesavegg
Richard: I need you to focus!
Lorelai: I'm a camera!!

"In Omnia Paratus!!!"

LoganNRory4ever
Chilton Graduate
*

Community Points: 47
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 695


My best friend and I on my 21st birthday!


View Profile
« Reply #1767 on: March 14, 2007, 04:38:08 pm »

i watched the premier of The Ritches last night on FX. did anyone else happen to catch it? i thought it was interesting.
I can't imagine how far it could possibly go though.. the storyline seems like it would get boring after awhile.

Yeah. It was interesting but kinda moved at a slower pace than I had anticipated. I would agree that im not sur ehow far that they can take it. What I really liked was that show "Runaway" which kinda followed a similar idea.. but of course.. it was cancelled Sad
Logged

:::Ashley Rohlfing:::
www.myspace.com/great8mandatesavegg
Richard: I need you to focus!
Lorelai: I'm a camera!!

"In Omnia Paratus!!!"

hollistergrl_98
Stars Hollow Tourist
*

Community Points: 0
Offline Offline

Posts: 10



View Profile
« Reply #1768 on: March 15, 2007, 01:43:48 pm »

A side of GG i watch Lagona Beach, The Hills, and My Super Sweet Sixteen  Grin
Logged


Mara
Diner Regular
**

Community Points: 25
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1099


"I'm the perfect storm of caffeine and genetics."


View Profile WWW
« Reply #1769 on: March 15, 2007, 02:19:07 pm »

Before Gilmore Gilrs I watched Friends ... I was so sad to lose them ... now I get to do that all over again ... say goodbye to an amazing show ?  Undecided Well, we'll see.
What other shows do I watch ... please don't hurt me, but I love watching DOOL  Grin it's just so funny and unrealistic ... you can do everything while it's on and you still won't miss a thing.
Other than that ... CSI (Las Vegas) ... I kinda liked Lost at first but now  Shocked, no way and DH ... there are not so many good shows on at the moment. ... or is that just me ?
Logged

Pages: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 195
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 20 queries.