Belgian Gilmore Girls

<< < (48/123) > >>

SOUAD:
HEY GIRLS ik zie dat jullie nederlands spreken ik ben ook uit Belgie en ik ben blij dat er hier mensen uit belgie zijn leuk.
eingelijk spreek ik Frans maar ik versta wel Nederlands 'k hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik zoek een forum over Gilmore girls in het Nederlands maar geen success kennen jullie er een ? 

Miranda:
Hey, leuk om te zien dat er nog andere Belgische gilmore fans zijn!!! Ik ken jammerlijk genoeg geen Nederlandstalige forums ivm Gilmore Girls... Ze zijn hier blijkbaar niet zo populair. Waarom blijf je hier niet wat rondhangen? Het is een geweldig forum!!!

snowy_duerre:
ik ken er ook geen, maar ik ga akkoord met Miranda: het is hier heel leuk!!!

x Kat

SOUAD:
ya natuurlijk blijf ik ook hier maar ik ben ook OP zoek naar een nederlandstalige forum omdat ik franstalige ben en zo zou ik mijn nederlands kunnen verbeteren "met gilmore"
hier is het heel leuk inderdaad ik blijf op de hoogte van m' n favoriete TV SHOW  en ik spreek Engels en een nederlandstalige forum zou zo leuk zijn jammer dat jullie er niet kennen maar ik hoop dat wij verder samen kunnen spreken.En hier in Belgie ken ik niet zo veel mensen die gilmore girls kennen lol

Miranda:
Ok, welkom Soaud!!!! Van waar in België ben je precies? Wat een slim idee om je Nederlands te verbeteren met een gilmore girls site! Jammer dat we er geen kennen... Als ik er eentje tegenkom, laat ik het je zeker weten. Ik vind je Nederlands anders wel héél goed hoor!

Ok, even ter informatie: Snowy_duerre is mijn zus Katinka en Lotte, die hier ook rondhangt, is onze vriendin...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page