Any Gilmore Girls Viewers in Sweden???
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
May 24, 2013, 08:57:21 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Star  Are you new to the ORG Forum?  Perhaps you're a longtime member.  Either way, read the Forum rules to stay informed on proper etiquette.  Cheerio!  Star
475974 Posts in 1571 Topics by 34618 Members
Latest Member: damo4real

DVD7
Copperboom! Season seven DVD sets are now on sale!
* Home Help Search Calendar Login Register
+  GilmoreGirls.org Forum
|-+  Gilmore Girls
| |-+  International Discussion
| | |-+  Any Gilmore Girls Viewers in Sweden???
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] Print
Author Topic: Any Gilmore Girls Viewers in Sweden???  (Read 11433 times)
uncledub
Town Resident
*

Community Points: 6

I haven't had that much fun since labor

View Profile WWW
« Reply #30 on: April 12, 2007, 01:16:25 AM »

ingen vet nåt, allt är bara rykten, jag är en person som inte vill höra på spoilers men jag när jag kollade på titlarna på de 4 sista avsnitten på epguides.com så var det ett som var rätt slående, ja just det, sista avsnitten av säsong 7, (153. 7-22 2T7772 15 May 07 Bon Voyage). det kan säga mycket och rätt lite också. de nuvarande rykterna är att Alexis Bledel vill inte forsätta, och att Lauren Graham som har varit positiv till en till säsong vill inte forsätta om inte Alexis säger ja också.

sen har vi kanalgrejerma också. GG har tappat tittarsiffror, men CW (kanalen som GG sänds på i USA) har problem eftersom dom inte har nog stora serier (tänk Lost & 24), och dom serierna som kanalen har som ankare är rätt små jämfört med andra, plus, 7th Heaven har laggts ner, och One Tree Hill ligger rätt illa till också. CW behöver GG för att det är deras stora flaggskepp just nu, men om dom fixar fram en Lost, så kan dom sänka skeppet så där enkelt

Luke: Rory was a kid, Dean. She grew up. She moved on. Accept it.
Dean: You accept it. This town, it’s all you are, and it’s not enough. She’s going to get bored, and you can’t take her anywhere. You’re here forever.
Luke: It’s different.
Dean: It’s not different. You and me. Same thing.
Dempan
Town Resident
*

Community Points: 3

View Profile
« Reply #31 on: April 13, 2007, 07:26:32 AM »

Hej alla svenskar! Jag är vääääääldigt efter eftersomjag bara har sett 8 avsnitt från säsong 1 och hela seäsong 2 Embarrassed Jag vill inte se på de avsnitt som går på femman nu för då förstörs ju allt. Men jag samlar just nu ihop till säsong 3:D

PS. Det skulle vara kul om nån stor svensk personlighet skulle ha GG som favoritprogram isånnafall skulle GG få lite publicitet DS
uncledub
Town Resident
*

View Profile WWW
« Reply #32 on: April 15, 2007, 05:58:17 AM »

hej på dig

Dean: You accept it. This town, it’s all you are, and it’s not enough. She’s going to get bored, and you can’t take her anywhere. You’re here forever.
Dempan
Town Resident
*

Community Points: 3

View Profile
« Reply #33 on: June 15, 2007, 01:31:29 PM »

hej hej:D
uncledub
Town Resident
*

View Profile WWW
« Reply #34 on: June 18, 2007, 01:14:22 PM »

jao, nu kommer det på tisdag igen *asg*. kommer jag titta?, om jag inte har något annat att göra.

Tess
Stars Hollow Tourist
*

Community Points: 5

View Profile
« Reply #35 on: June 15, 2008, 07:19:48 AM »

Jag är lite sen kanske, tråden har inte varit akiv på ett år.  Embarrassed Det skulle vara kul att snacka med andra svenska fans härinne.

fttteotd
Stars Hollow Tourist
*

Community Points: 0

View Profile
« Reply #36 on: August 03, 2008, 07:36:12 AM »

Jag är lite sen kanske, tråden har inte varit akiv på ett år.  Embarrassed Det skulle vara kul att snacka med andra svenska fans härinne.

Så värst sen är du väl inte. Såg tråden dö för ett år sedan, och registrerar mig och postar först nu.
Jag ber om ursäkt för att bara ha lurkat, men nu blire andra bullar.

Svenska fans ja, IRL är vi svåra att hitta tycker jag. Iaf vi som tycker att GG är bra baserat på mer än att de pratar fort.

Är inne på 6:e vändan av att se hela serien. Är på sluttampen av s6 just nu, på gott och ont.

--

The Lorelai Paradox
Pages: 1 2 [3] Print 
« previous next »
Jump to: