Latest posts of: conradv
Welcome, Guest. Please login or register.
September 25, 2017, 12:55:59 am

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search



Star  We can rebuild it. We have the technology. We have the capability to build the world's best Gilmore Girls forum. The ORG Forum will be just that. Better than it was before. Better, stronger, faster.  Star 
476533 Posts in 1593 Topics by 19873 Members
Latest Member: MadeleineF

DVD7
Copperboom! Season seven DVD sets are now on sale!
* Home Help Search Calendar Login Register
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 140
1  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: March 21, 2008, 08:49:19 am
Ahhh......










That's better.
2  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Photography thread (and contests) on: February 12, 2008, 12:08:03 pm
Here's my driveway last weekend...

3  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 30, 2008, 04:57:36 pm
All right, this here thread needs a pic. I think I've posted this one before on this thread. (it used to be my signature)......


4  Gilmore Girls / Appreciation Threads / Re: Lorelai Gilmore / Lauren Graham Appreciation on: January 25, 2008, 08:42:36 am
Heh, well keeping in mind that this is a family oriented forum, I won't reply with the first few comments that came to mind. Wink  And instead throw you a bone for your birthday and say "Sure Conrad, I believe that is exactly what she is thinking!" Kiss




Thanks for that bone.  A man can dream.   Cheesy
5  Gilmore Girls / Appreciation Threads / Re: Lorelai Gilmore / Lauren Graham Appreciation on: January 24, 2008, 04:25:58 pm
I agree completely.  In fact that is what drew me to the same photo.  I came up with severeal scenarios that would allow for that particular photo to be taken, but I would love to know what led to it.  She simply looks mind blowing in it!  Very sassy.



I believe that she was thinking that I might be available when I snapped that particular photo.




lol....
6  Gilmore Girls / Appreciation Threads / Re: Lorelai Gilmore / Lauren Graham Appreciation on: January 24, 2008, 04:21:40 pm
Well now I'm just intrigued  Grin

Intriguing is definitely a word to be associated with Lauren.
7  Gilmore Girls / Appreciation Threads / Re: Lorelai Gilmore / Lauren Graham Appreciation on: January 24, 2008, 04:04:59 pm
That picture makes me think of one word.

Yummy.

Don't ask me why.

Why?  Wink  Sorry I never was that fantastic with instructions LOL.



lol - now, now!  This is a family oriented forum!

Don't make me punish you!

 Cheesy
8  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Photography thread (and contests) on: January 24, 2008, 04:00:47 pm


That one is very nice - I like the "tunnel" look.
9  Gilmore Girls / Appreciation Threads / Re: Lorelai Gilmore / Lauren Graham Appreciation on: January 24, 2008, 03:57:13 pm




I absolutely adore these two pictures.  OMG - both are way too cute for words.

Shell: LMFAO  Wink

That picture makes me think of one word.

Yummy.

Don't ask me why.
10  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 24, 2008, 02:39:58 pm
Nope. I'm betting it was more of a holding fee so that she didn't commit to anything else, in the hope they could come up with something. And with the writers strike ticking over to three months about now, I'm thinking not a lot of development has been going on!



Yeah, that sucks.

I'd love to see her in something "different."

Or in nothing at all.... Shocked

LMAO  See that is what I've been missing around here lately.  A little bit of respectful guy sass!! 

Have you checked out Lauren's thread?  There are some cute new pics of her at Sundance.  Most of them with Matty, but hey that's just extra eye candy for us gals.

No, but I'll be sure to check it out!
11  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 24, 2008, 02:06:47 pm
Nope.  I'm betting it was more of a holding fee so that she didn't commit to anything else, in the hope they could come up with something.  And with the writers strike ticking over to three months about now, I'm thinking not a lot of development has been going on!



Yeah, that sucks.

I'd love to see her in something "different."

Or in nothing at all....  Shocked
12  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 24, 2008, 01:24:46 pm
Well it's nice to see you back around.  Oh and Happy Birthday btw.

A birthday present just for you....



 Smiley

Thanks!

Any news on Lauren and any new show on NBC?
13  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Off Topic Thread - Because a lot has happened! on: January 24, 2008, 01:20:47 pm
Hope everyone's well!

Hey there Sooks.
14  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 24, 2008, 01:13:45 pm
Howdy Mr Birthday Boy!!!   It's been a while.   Where you been hiding at?



Been pretty much off the computer for a few months.  Lots of personal things to deal with.
15  Gilmore Girls / General Discussion / Re: Being a Gilmore Guy on: January 24, 2008, 01:11:44 pm
Howdy y'all.
Pages: [1] 2 3 ... 140
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 19 queries.
';